Nilai dan etika dalam Perkhidmatan Awam
Corporate Author: | Institut Tadbiran Awam Negara |
---|---|
Other Authors: | Mohd. Tap b. Salleh, Zakaria b. Ahmad, Syed Zulflida b. Syed Md. Noor |
Published: |
Kuala Lumpur:
Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN) Malaysia,
1993.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Tonggak dua belas : penerapan nilai, norma dan etika perkhidmatan Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN) 1992..
Published: (1992) -
Etika penjawat awam dari perspektif Islam Sharifah Hayaati Ismail Al-Qudsy.
by: Sharifah Hayaati Ismail Al-Qudsy
Published: (2010) -
Perkhidmatan Awam Malaysia : ke arah wawasan 2020 (Pembaharuan dan Kemajuan Dalam Perkhidmatan Awam Malaysia) Laporan oleh:Tan Sri Dato' Ahmad Sarji bin Abdul Hamid.
Published: (1995) -
Pekeliling Kemajuan Pentadbiran Awam dan Profil Perkhidmatan Awam Malaysia.
Published: (2008) -
Soal jawab untuk Peperiksaan Am Kerajaan : disusun oleh Sidang Pengarang ILBS.
Published: (1996)